Termék viszaküldés
Amennyiben nem tetszik a termék amit rendeltél vagy nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mi a teneedőd?
Első lépésként érdemes jelezned számunkra a problémád az info@dragonflyplaza.hu e-mail címünkön. Törött vagy hibás termék esetén képet küldeni. Így tudunk számodra segíteni, ez is megoldhatja a problémát.
Második lépésbe, ha még ez után is el szeretnél állni a vásárlástól. Érdemes jól becsomagolni a terméket egy jól zárható dobozba, hogy visszaküldés során semmilyen sérülés ne érje a terméket hiszen így ez megnehezítheti az elállást. Sérülés esetén meg is hiúsíthatja.
Harmadik lépésként, ha már becsomagoltad a terméket és meggyőződtél róla, hogy biztosan kibírja a visszaszállítást sérülés nélkül. Fontos a megfelelő fuvarcég kiválasztása, melyek közül a FoxPost-ot tudjuk javasolni. Azon belül is az automatából automatába küldés módot.
Felhívjuk Figyelmedet, hogy csak abban az esetben tudjuk fogadni a visszaküldött csomagot, ha nem terheli utánvételi díj.
Negyedik lépés, címzésnél fontos megadni a fentebb említett e-mail címet, hiszen így kapunk értesítést a csomag státuszáról a futárszolgálatoktól. Abban az esetben, ha még is a FoxPost automatából automatába opciót választottad a cím:(HU1502) 2230 Dunaharaszti Fő út 65 -ös címen szereplő automatába célszerű küldeni a csomagot. Házhoz szállítás esetén pedig érdemes a kapcsolat menü pont alatt szereplő valamint a számlán szereplő címre küldeni.
Ha Foxpost automatába kérted a rendelésed, abban az esetben van módod egy kóddal visszaküldeni hozzánk a csomagot bővebben: Foxpost Csomagvisszaküldés
Emag-on keresztül rendeltem a terméket.
Amennyiben Emag-on keresztül rendeltél tőlünk easybox-ba terméket és nem vagy megelégedve vele, érdemes a következő linken tájékozódni a teendőkkel kapcsolatban: Easybox visszaküldés
Házhozszállítás esetén is első sorban a felületen érdemes jelezni a visszaküldési szándékodat.